keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Maailman paras työpaikka

Harmittaa kun netti ei toimi. Joudun kirjoittamaan kännykällä kun vain kännykän netti toimii (vain yhdessä paikkassa asuntoa), eikä kännykän netti jaksa toimia tietokoneessa. Toivottavasti uusi nettiliittymä tulisi pian niin pääsisin kirjoittamaan kunnolla ja vastaamaan kommentteihinne!

Uusi työpaikka on ihana! Olen lukenut jostain lainauksen "valitse työ, jota rakastat niin sinun ei tarvitse työskennellä päivääkään", minä olen kyllä onnistunut siinä. Aamulla en millään jaksaisi nousta sängystä ja lähteä töihin, mutta kun ajattelen jo nopeasti tutuksi tulleita ihania lapsia, on töihin lähteminen suuri ilo.

Henkilökunta on todella mukava ja rento, ilmapiiri on mukava ja olen heti päässyt osaksi työyhteisöä.  Henkilökunta on, varmaan tietoisestikin, jättänyt minut melko paljon ohjaamatta ja opastamatta, mitä pitäisi milloinkin tehdä. Tietenkin on neuvottu rutiinit ja ruokailun jälkeen pyydetty menemään auttamaan vaatteiden vaihtamisessa, mutta aika paljon on annettu tilaa oma-aloitteisuudelle ja vastuun ottamiselle.

Olen ihan yllättänyt itsenikin, kuinka helposti ja nopeasti olen saanut itseni mukaan päiväkodin arkeen. Ehkä se kertoo jotain siitä, miten oikea tämä ala on minulle.

Kaverit ovat alakerrasta sanoneet, että on hirmu hauska kuunnella kun kissat hepuloivat yläkerrassa. Prinsessat ovat kotiutuneet tosi hyvin ja alakerta kiinnostaisi kovasti, mutta koirat pelottaa. Minusta on kivaa asua kämppisten kanssa, tiistaina ei harmittanut ihan hirveästi Savoxin sämpylöistä luopuminen kun ystävä oli vasta ottanut uunista sämpylöitä ja minäkin sain herkutella.

Tänään lopettelen lyhyeen kun kännykällä ei ole kovin mukava kirjoittaa, kirjoitusvirheitäkin tulee kovin helposti ja huomaamatta. Olisi niin paljon sanottavaa, mutta ehkäpä pääsen huomenna kirjoittamaan paremmin.

Hyvää yötä, ystävät!

1 kommentti:

  1. Heippa hei etelään! :)
    Savoxin sämpylät edelleen mielessä, heh :D
    Täällä pajalla kaikki ennallaan, täältä kirjoittelen nyt terveisiä ...
    Aurinkoisen pirteää kevättä!

    terveisin. Pauliina pajalta :)

    VastaaPoista